loading...
Gmail
Gmail بازدید : 591 شنبه 29 اسفند 1388 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز و محترم

سریال های غربی و شرقی هم اکنون بیشترین طرفداران رو بین فیلم دوستان دارد و تقاضا و علاقه فیلم دوستان باعث شده که بهترین سریالهای دنیا رو که جزء پربیننده ترین هستند رو به لیست کم کم اضافه کنم

اگر شما از اون دسته از کسانی هستید که هنوز به جمع سریال دوستان نپیوستند تماشای این سریالها رو شدیدا توصیه می کنم

سریالهای در حال حاضر موجود به شرح زیر هستند:

 

سریال Lost که یکی از پرطرفدارترین در دنیا و ایران مخصوصا می باشد که در 4 فصل و 10 دی وی دی می باشد. (قیمت کل: 8000 تومان)

سریال Prison Break یکی دیگر از سریال های این روزها پرطرفدارترین در ایران و جهان هست که در 4 فصل و 8 دیویدی می باشد. (قیمت کل: 6400 تومان)

سریال Scrubs که پرفروش ترین سریال حال حاضر هست که بسیار زیبا و دیدنیست و در 6 فصل و 6 دیویدی عرضه می شود. (قیمت: 4800 تومان)

سریال Heroes که بدون شک پرطرفدارترین سریال حال حاضر در دنیاست که در ایران هم طرفداران خاص خودش رو داره و در 3 فصل و 6 دیویدی عرضه می شود. (قیمت: 4800 تومان)

سریال 24 یکی دیگر از سریال های پرفروش ایران است که بسیار جذاب و دیدنیست و در 6 فصل و 12 دیویدی عرضه می شود. (قیمت: 9600 تومان)

سریال Desperate Housewives سریال مورد علاقه خانم هاست معمولا که داستان های فوق العاده زیبایی داره این سریال در 4 فصل و 8 دیویدی عرضه می شود. (قیمت: 6400 تومان)

سریال The 4400 هم دیگر سریال زیباست که توصیه میشه، این سریال موفق هم در 4 فصل و 6 دیویدی عرضه میشود. (قیمت: 4800 تومان)

سریال How I Met Your Mother هم در دو فصل عرضه میشه که بسیار جالب و نو هست. این سریال در 2 دی وی دی عرضه میشود (قیمت: 1600 تومان)

سریال 8 simple rules بسیار زیبا و خنده دار هست که روابط دختری با پدرش را نشان می دهد که بسیار دیدنیست این سریال در 3 فصل و 4 دیویدی عرضه میشود. (قیمت کل: 3200 تومان)

سریال Friends که فکر نمی کنم نیازی به معرفی داشته باشد، پرفروش ترین سریال در ایران که حتی حالا هم فروش بالایی دارد که در 10 فصل و 11 دی وی دی عرضه میشود. (قیمت کل: 8800 تومان)

سریال My name is Earl هم یکی دیگر از کمدی های بسیار پرطرفدار هست که سراسر خنده است و در 3 فصل و 3 دی وی دی عرضه می شود. (قیمت کل: 2400 تومان)

سریال انیمه Naruto که مطمئنا برترین انیمه دنیاست و یکی از پرفروش ترین سریالهای در ایران که در 10 دی وی دی عرضه می شود. (قیمت کل: 8800 تومان)

سریال FireFly دیگر سریال جدیدی هست که با وجود جدید بودن بسیار پرطرفدار شده این سریال 1 فصل هست و 2 دیویدی (قیمت کل: 1600 تومان)

سریال Mortal Kombat: Conquest به شدت مورد علاقه کسانیست که دوران کودکیشان را با بازیهای کامبت گذرانده اند، این سریال در 2 دی وی دی عرضه می شود(قیمت: 1600 تومان)

سریال Joseph پرفروش ترین سریال تاریخی بعد از پخش سریال یوسف پیامبر بوده که این نسخه هالیوودی حضرت یوسف می باشد که در یک دی وی دی عرضه می شود. (قیمت: 800 تومان)

سریال Pimp my ride که یک برنامه بسیار جذاب و دیدنی است که غراضه ترین اتومبیل ها را به مدرن ترین تبدیل می کنند بطوریکه انگشت به دهان می مانید این سریال در 6 فصل و 3 دیویدی عرضه می شود. (قیمت کل: 2400 تومان)

سریال Joey سریال پرطرفداری که به سبک سریال Friends ساخته شده و طرفدران Friends این سریال را بسیار دوست دارند این سریال در 2 فصل می باشد (قیمت کل: 1600 تومان)

سریال Office بدون شک موفق ترین سریال کمدی حال حاضر بوده و با بازیها و داستانهای فوق العاده مدت ها در حال پخش و موفق بوده این سریال در 3 فصل و 3 دیویدی موجود است. (قیمت کل: 2400 تومان)

سریال Super Natural دیگر سریال جدید و فوق العاده موفق هست که با فرمت دی وی دی در 8 دی وی دی موجود می باشد. (قیمت کل: 6400 تومان)

سریال Dexter هم دیگر سریال موفق در حال پخش می باشد که در ایران هم بسیار پرطرفدار هست، 2 فصل در 2 دی وی دی. (قیمت کل: 1600 تومان)

سریال Rome موفق ترین سریال تاریخی موجود است که بسیار پرطرفدار است، این سریال به شدت توصیه می شود. (قیمت کل برای 2 فصل: 1600 تومان)

سریال justice هم دیگر سریال جدید و موفق است، این سریال هم توصیه میشه که در یک فصل و یک دی وی دی عرضه می شود. (قیمت: 800 تومان)

سریال Arrested development پر امتیاز ترین سریال حال حاضر است که نشان از موفقیت آن دارد، فروش بالای آن هم این موضوع را ثابت می کند. این سریال در 3 فصل . 5 دیویدی عرض شده (قیمت کل: 4000 تومان)

سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles یک سریال بسیار هیجانی و فوق العاده است که در ادامه فیلم Terminator ساخته شده، این سریال به شدت در حال محبوب شده هست. 2 فصل 3 دیویدی با (قیمت کل: 2400 تومان)

سریال Smallville که بدون شک در چند سال گذشته به یکی از بهترین سریالهای دنیا تبدیل شده که 6 فصل و 12 دیویدی می باشد ( قیمت کل: 9600 تومان)

سریال Hidden Palm هم دیگر سریال جدید و موفق است، این سریال هم توصیه میشه که در یک فصل و یک دی وی دی عرضه می شود. (قیمت: 800 تومان)

سریال Flash Point هم دیگر سریال جدید و موفق است، این سریال هم توصیه میشه که در یک فصل و یک دی وی دی عرضه می شود. (قیمت: 800 تومان)

سریال Greek دیگر سریال جدید و زیباست که در 2 دیویدی و یک فصل عرضه میشود، (قیمت: 1600 تومان)

سریال Gossip Girl یک سریال محبوب و پرطرفدار هست که فروش بالایی داشته و در 2 فصل و 4 دیویدی عرضه می شود. (قیمت: 3200 تومان)

سریال جومونگ (Jumong) بدون شک پرطرفدارترین سریال شرقی پخش شده در ایران است که تمام خانواده ها را پای تلویزیون ها میخکوب می کند، این سریال در 6 دیویدی عرضه می شود. (قیمت: 4800 تومان)

سریال جومونگ 2 (امپراطوری بادها) ادامه سریال جومونگ می باشد که داستان های فوق العاده زیبایی دارد و جزء پرفروش ترین های حال حاضر می باشد که در 6 دی وی دی عرض میگردد. (قیمت: 4800 تومان)

نکته: تمام سریالها با کیفیت بسیار بالای Divx می باشند.

اگر سریال خاصی مد نظر دارید که در لیست موجود نیست به من ایمیل کنید تا در صدد تهیه آن باشم.

برای انتخاب سریال ها لطفا از لیست کمک بگیرید که از اینجا قابل دانلود است.

برای دریافت جدیدترین اخبار در خبرنامه عضو شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 1,871
  • بازدید کلی : 23,995