loading...
Gmail
Gmail بازدید : 171 شنبه 29 اسفند 1388 نظرات (0)
تاثیر عکسها در افزایش بازدید چند روز پیش که در حال گشت و گذار تو اینترنت بودم به یک وبلاگ برخوردم یه وبلاگ جالب با عکسا و مطالب خوندنی . یه وبلاگ که در مورد هری پاتر و .... بود . هم مطالبش جالب بود هم داستانای خوندنی داشت . سریع رفتم و نظر دادم البته نه یه نظر معمولی یه نظر با کلی طول و تفسیر . دیروز مدیر اون وبلاگ امده تو وبلاگم و ازم خاسته بود که کمکش کنم تا بازدید وبلاگش رو ببره بالا . منم قبول کردم و..... فکر نکنین میخوام داستان تعریف کنم راستیتش میخوام یه نکته ای رو گوش زد کنم که خودم تا حالا بهش دقت نکرده بودم و اونم عکسایی هست که تو بلاگ ها به کار می بریم .این وبلاگ باعث من متوجه بشم که عکسا هم می تونن تو بالا بردن بازدید تاثیر گذار باشن .مدیر اون وبلاگ اومده بود عکسای زیادی تو وبلاگش به کار برده بود ولی بدون توضیح دو مورد عکسا یعنی برای هیچ کدوم از عکسا alt تعریف نکرده بود .alt همون توضیحیه که وقتی موس رو بر روی عکس می بریم نمایش داده میشه و یا موقعی که لینک عکس خراب شده و عکس نمایش داده نمی شه به جای عکس اون متن قرار می گیره . فایده ی این متن اینه که موتورهای جستجو که نمی تونن مفهووم و موضوع عکس ها رو درک کنن و در واقع این خصوصیت alt کمک میکنه که موتورهای جستجو بتونن عکسا رو درک کنن .در بلاگفا هنگام درج عکس موتونین از خصوصیت متن تصویر که برای این کار در نظر گرفته شده و خود بلاگفا اون متن رو به عنوان خصوصیت alt تصیور قرار میده استفاده کنین . سعی کنین در مورد توضیحات عکساتون از کلمات کلیدی وبلاگتون که قبلا شناساییشون کردیم استفاده کنیم .می تونم بگم که این کار هم در کنار کارهای که قبلا انجام دادیم می تونهه تاثیر خوبی روی بالا بردن بازدید وبلاگمون بزاره . خوب در اخر هم باید از این وبلاگ نوس خوش ذوق که تونست این مطلب رو که خیلی وقت بود فراموش کرده بودم یاداور بشه تشکر کنم ( سپیده خانم بابت همه چیز متشکرم)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 488
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,867
  • بازدید کلی : 23,991